I siste utgave av Logopeden (17/3) kan dere nå lese nyeste publiserte artikkel fra DSL+-gruppen!
Sammendrag: Språklige ferdigheter virker inn på mulighetene til sosial samhandling, selvbestemmelse og aktiv deltakelse i lek- og læringssituasjoner. Barn med Down syndrom er i risiko for utvikling av språkvansker og har derfor behov for tilpassede og systematiske språkstimuleringstiltak. Vi vil i denne artikkelen se nærmere på hvilke prioriteriger som gjøres knyttet til språkstimuleringstiltak for barn med Down syndrom.
Les artikkelen her: PRIORITERES SPRÅKSTIMULERING I OPPLÆRINGSTILBUDET TIL 3. KLASSE-ELEVER MED DOWN SYNDROM?
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Mest lest
-
Fredag 1. juni arrangerer Institutt for Spesialpedagogikk dagskonferanse om spesialpedagogiske tiltak som virker. Konferansen har blitt mott...
-
We were so lucky to have Kelly Burgoyne visiting in August. Her visit were supported by The ESRC International Centre for Language and Commu...
-
Rett før helgen kom det ut en artikkel om DSL+-studien i UNIFORUM og saken ble også publisert på Universitetets forside (se http://www.uv.ui...
-
Silje and Kari-Anne received funding from UiO: Life Science to conduct a two-week Research stay at Peabody College of Vanderbilt University...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar